VoIP

VoIP Premium

Met VoIP Premium bel je zakelijk voordelig, veilig en overal vanuit je zakelijke telefoonnummer. Ontdek VoIP van Van der Hoff ICT.

VoIP: bellen via internet

VoIP staat voor Voice over IP; bellen via internet. Dit heeft verschillende voordelen:

  • Je hebt geen fysieke telefooncentrale meer nodig, wat veel ruimte en onderhoudskosten bespaart;
  • Met een VoIP centrale kun je eenvoudig op- en afschalen in het aantal gebruikers;
  • Het inrichten van telefoontoestellen is eenvoudig.

Overal bellen met je bedrijfsnummer

Het bellen over internet maakt je medewerkers flexibel. Zolang er een internetverbinding is, kan een medewerker overal bellen vanaf het vaste, zakelijke nummer. Zo kun je overal vandaan bellen met hetzelfde, zakelijke nummer, ook al bel je vanaf je mobiele telefoon.

Receptionist VoIP

Veilig bellen met VoIP

Voor VoIP kun je vaak gebruik maken van je huidige internetlijn. Ook kun je je huidige telefoonnummer in de meeste gevallen overnemen. Als je dat wenst, kun je je telefoonnummer uitbreiden met een nummerblok. Zo krijgt je organisatie tien opeenvolgende nummers ter beschikking. Handig als iedere werknemer of afdeling een direct nummer toegewezen krijgt. Bellen via VoIP is veilig. De provider van de telefoondienst moet voldoen aan de laatste veiligheidseisen.

Voip Telefoon

VoIP Premium (3CX)

Een VoIP Premium (3CX) omgeving bestaat naast de basisfuncties onder meer uit de volgende extra functies:

Routering oproepen

Stel routering in op basis van inkomend telefoonnummer, tijd of gesprekstype

Zo hoef je nooit een telefoontje te missen en hoef je geen 06-nummers met klanten te delen (het telefoonnummer van de klant wordt toegewezen aan de juiste contactpersoon of groep).

Wachtrij

Als alle medewerkers in gesprek zijn, komt de beller in de wachtrij.

Hier kun je een boodschap en een muziekje naar keuze instellen. Je kunt ook gebruik maken van het terugbelsysteem; de beller verbreekt de verbinding, maar behoudt de positie in de wachtrij. Wanneer een van jullie medewerkers beschikbaar is, wordt de beller automatisch teruggebeld. Een medewerker kan zichzelf aan- en afmelden voor de wachtrij.

Lees hier de brochure

Online toepassing (Soft Phone) & app

Bellen via de Soft Phone software is bellen via de computer.

Dit kan eenvoudig door het aansluiten van een headset. Hierbij kun je alle functionaliteiten benutten die het vaste toestel biedt, met daarbij de volgende opties:

  • ‘klik en bel’: klik online op een telefoonnummer om dit te bellen;
  • chatfunctie met collega’s die ook gebruik maken van de Soft Phone software;
  • webmeeting (videoconferentie);
  • inzien van wachtrij en status;
  • receptionisten-functionaliteit: geeft overzichtelijk weer wie er met wie in gesprek is. Ook kun je gesprekken eenvoudig doorverbinden.
  • Vanaf de app op de mobiele telefoon van de medewerker zijn alle functionaliteiten bruikbaar van het vaste toestel. Zo kun je eenvoudig opnemen en doorverbinden, gebruik maken van ‘klik en bel’, chatten met collega’s, een webmeeting houden en de wachtrij eenvoudig inzien.

Lees hier de brochure

Digitale wallboard

Alle statistieken in één overzicht

Met het digitale wallboard zie je in één oogopslag wat de actuele wachttijden zijn, hoeveel medewerkers er in gesprek en beschikbaar zijn en stel je diverse andere statistieken in. Dit kan geheel naar voorkeur worden ingericht.

Integratiemogelijkheden

Met 3CX heb je diverse integratiemogelijkheden.

Denk aan het bellen via het IP-toestel via Teams of het integreren van de software op een aanwezige Microsoft-server.

Lees hier de brochure

Heb je vragen over VoIP Premium, of wil je vrijblijvend ons advies voor jouw organisatie? Wij helpen je graag verder!

Neem contact op
Download brochure