Vacatures

ICT Support Engineer

support vacature ict

Samen met nog vier collega’s ben jij het aanspreekpunt voor onze vaste klanten. Dit betreft veelal lokale MKB ondernemers in diverse branches. Je behandelt inkomende telefoontjes, e-mails en klantvragen die binnenkomen via ons ticketsysteem AutoTask. De vraagstukken zijn zeer divers, waardoor geen dag hetzelfde is. Je analyseert het probleem en zoekt zelfstandig naar de juiste oplossing. Kom je er niet uit? Dan staan collega-specialisten klaar om mee te denken. Zo leer je steeds meer en pak je gaandeweg complexere vraagstukken op.

Wat ga je doen?

Voor jouw beeldvorming een aantal voorbeelden van werkzaamheden:

  • Beantwoorden van gebruikersvragen over Microsoft 365, netwerken en cybersecurity;
  • Aanmaken van gebruikers- en e-mailaccounts;
  • Inrichten en migreren van Microsoft 365-omgevingen;
  • Voorbereiden en uitrollen van werkplekken (pc’s, laptops, randapparatuur);
  • Controleren en vervangen van defecte hardware;
  • Installeren en patchen van systemen en applicaties;
  • Meedenken met klanten over verbeteringen in hun ICT-omgeving.

We houden bij de invulling van je werkzaamheden rekening met jouw talenten en interesses. Zo kun je je verdiepen in specifieke onderdelen van onze dienstverlening en, mocht je die ambitie hebben, doorgroeien tot specialist of naar de buitendienst. Daarnaast neem je deel aan het wekelijkse overleg waarin we gezamenlijk complexe vraagstukken en ontwikkelingen bespreken en continu werken aan het verbeteren van onze processen en service.

Functie-eisen 

Gezien je onze gewaardeerde vaste klanten bedient, vinden we het belangrijk dat je beschikt over een toegankelijke persoonlijkheid, goede sociale vaardigheden en een service- en oplossingsgerichte houding. Tegelijkertijd vraagt werken in de ICT om flexibiliteit en een leergierige instelling, aangezien de branche continu in beweging is. Gelukkig bieden we je volop mogelijkheden om je verder te ontwikkelen. Verder herken jij jezelf in het volgende:

  • Je hebt een mbo- of hbo-opleiding in ICT gevolgd (bij voorkeur afgerond);
  • We staan open voor een afstudeerder met relevante stages, maar bieden voldoende uitdaging aan een kandidaat met ervaring als ICT Support Engineer;
  • Je hebt kennis van Microsoft 365 en werkplekbeheer. Basiskennis van netwerken of cybersecurity is een pluspunt;
  • Je hebt een ‘niet lullen maar poetsen’-mentaliteit en bent bestand tegen flauwe grappen (dan pas je zeker goed in ons team😉).

    Relevante ervaring is een pré, maar we gaan ook graag het gesprek aan met talentvolle MBO of HBO starters.

    Arbeidsvoorwaarden 

    Wij vinden het belangrijk dat jij met plezier naar je werk gaat, een goede work-life balans hebt en optimaal gefaciliteerd wordt om jouw werk te kunnen doen. Om dit te bereiken hebben we recent een nieuw pand betrokken in Beugen (naast Boxmeer) die we van binnen volledig hebben vernieuwd en van alle gemakken is voorzien. We bieden een uitgebreid inwerktraject, veel begeleiding en de kans om je te verdiepen in nieuwe ICT-ontwikkelingen, onder andere door het volgen van Microsoft 365-trainingen en het behalen van examens tijdens werktijd. Ook mag je bijdragen aan uitdagende projecten (bijv. cybersecurity of AI toepassingen) die bij passen bij jouw interesses. Verder kan je van ons verwachten:

    • Een goed bruto maandbasissalaris o.b.v. kennis en ervaring;
    • Premievrij pensioen, dus geen eigen bijdrage;
    • 24 verlofdagen o.b.v. fulltime, flexibele werktijden en op termijn de mogelijkheid tot thuiswerken;
    • Een jaarcontract met snel uitzicht op een vast contract;
    • Laptop en telefoon;
    • Circa 1x per kwartaal een stand-by dienst waar je een ruime vergoeding voor ontvangt;
    • Dagelijks verzorgde lunch, onbeperkt cup-a-soup, vrijdagmiddagborrel en leuke personeelsuitjes.

    Je persoonlijke input wordt zeer op prijs gesteld en je krijgt de mogelijkheid om onze dienstverlening verder uit te bouwen en bij te dragen aan ons succes!

    Meer over Van der Hoff ICT

    Van der Hoff ICT richt zich al vanaf 2009 op het leveren van complete ICT-oplossingen aan haar klanten, voornamelijk binnen het MKB. Van der Hoff ICT levert, installeert, beheert en geeft advies. Daarnaast ontzorgen we onze klanten structureel en volledig bij het toepassen en gebruiken van hun ICT-omgeving.

    Ondanks dat iedereen binnen Van der Hoff ICT een eigen rol heeft, kent niemand een functie die volledig ingekaderd is. Alles gebeurt samen en iedere medewerker wordt vooral ingezet in zijn of haar kracht. Cursussen of opleidingen behoren dan ook zeker tot de mogelijkheden. Zo doorlopen onze IT-specialisten regelmatig trainingen om de kennis op peil te houden. Op die manier kunnen wij kwaliteit garanderen en al onze (actuele) kennis vertalen naar de beste hedendaagse oplossingen voor onze klant. Als hecht team werken we dagelijks aan groei en verbetering en daarin hebben we veel plezier.

    Meer weten of direct solliciteren? 

    Van der Hoff ICT wordt door Sprint Intermediair (www.sprintintermediair.nl) ondersteund bij de werving en selectie ten behoeve van deze vacature. Heb je interesse én voldoe je aan de eisen zoals genoemd in bovenstaand profiel? Stuur dan je CV, eventueel aangevuld met motivatie, naar rvdheuvel@sprintintermediair.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rick van den Heuvel (behandelend Consultant bij Sprint Intermediair) op 06-89971323.

    Solliciteer nu! @Recruiters: bespaar je de moeite, acquisitie is niet gewenst.

    Meer vacatures

    Paul 169
    Case

    ICT Engineer Buitendienst

    Als ICT Engineer Buitendienst ben je, samen met je collega’s van support, verantwoordelijk...

    Lees meer